ÚP ÚL - výměna podlahové krytiny v kancelářích ÚP Ústí nad Labem

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

ÚP ÚL - výměna podlahové krytiny v kancelářích ÚP Ústí nad Labem

NEN system number

N006/24/V00024326

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00024326

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public works contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

26. 08. 2024 12:01

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

23. 09. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Zlata

Surname

Medáčková

EMAIL

Zlata.Medackova@uzsvm.cz

Phone 1

+420 416921412

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky a obsahem díla je výměna podlahové krytiny v kancelářích ve 2., 3. a 4. podlaží administrativní budovy na adrese Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem. Výměnou podlahové krytiny se rozumí odstranění dvou vrstev stávajících poškozených podlahových krytin (lino, jekor nebo koberec), provedení stěrky, dodávka a pokládka (lepení) nové PVC krytiny v kvalitě obdobné, jako má krytina PVC FATRA Novoflor Extra Comfort nebo lepší, lepení lišt, oprava stěn v místě napojení lišt a oprava (výměna) prahů v jednotlivých kancelářích v předpokládaném rozsahu 25-30 kancelářských místností o celkové předpokládané ploše 375-450 m2. Součástí díla jsou veškeré potřebné činnosti, jako jsou zejména přípravné práce, dodávka materiálu, pokládka, likvidace odpadu, doprava, úklid apod. Výměna podlahové krytiny bude probíhat po částech. Zadavatel vždy vystaví objednávku, která obsahuje specifikaci a rozsah požadovaných prací, lhůtu pro provedení objednaných prací a nejvýše přípustnou cenu objednané části díla odvozenou z jednotkové ceny. Zadavatel není povinen objednávkami naplnit celý předpokládaný rozsah díla. Zhotovitel se zavazuje provést dílo tak, aby poslední objednávka pokrývající nejvyšší předpokládaný rozsah díla mohla být vystavena s termínem dokončení celého díla do 18. prosince 2024. Zhotovitel se zavazuje provést objednanou část díla a předat ji bez vad a nedodělků ve lhůtě stanovené v objednávce. Nesouhlasí-li zhotovitel se lhůtou stanovenou v objednávce, má právo do dvou pracovních dní od doručení objednávky žádat o jednání s objednatelem, na jehož základě se stanoví nová lhůta provedení objednané části díla. V případě zjištěných vad a nedodělků bude objednaná část díla převzata až po odstranění vad a nedodělků. Zhotovitel odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru provádění díla a za dodržování pravidel požární ochrany. V případě, kdy to bude vyžadovat bezpečnost práce nebo ochrana života a majetku, zajistí zhotovitel před zahájením prací na objednané části díla na své náklady potřebné úkony pro zajištění bezpečnosti práce a ochranu života a majetku. Záruční doba činí na zednické práce 36 měsíců a na podlahové práce 48 měsíců bez ohledu na délku záruční doby sjednanou mezi zhotovitelem a jeho poddodavateli. dále viz přílohy.

Code from the NIPEZ code list

44112200-0

Name from the NIPEZ code list

Podlahové krytiny

Main place of performance

Ústecký kraj

Code from the CPV code list

44112200-0

Name from the CPV code list

Podlahové krytiny

SUBJECT-MATTER NAME

Podlahové krytiny

Text field for describing the place of performance

Výměna podlahové krytiny v kancelářích ve 2., 3. a 4. podlaží administrativní budovy na adrese Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPokládání podlahových krytin a obkládání stěn45430000-0Pokládání podlahových krytin a obkládání stěn

Place of Performance


CZ042Ústecký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail04. 11. 2024 07:51Uveřejnění účastníků
Detail04. 11. 2024 07:51Uveřejnění výsledku
Detail24. 09. 2024 08:52Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail26. 08. 2024 12:01Uveřejnění zadávacích podmínek